Spring naar inhoud


Foto

Holzhauzen V2.0 met oldtimers


  • Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp

#1 pauls

pauls

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 23 oktober 2015 - 06:23

Hoi,

Is er iemand geïnteresseerd om de Holzhausen V2.0 (soilmod) map te spelen met oldtimer mods.

Laten we zeggen dat ik iets wil spelen zoals onze grootvaders / vaders (of mss jijzelf) in de jaren 60-70-80 werkten.

Dus niet teveel moderne dingen.

Ik heb al een lijstje mods voorhanden. (wordt later meegedeeld, bij voldoende interesse)

Uren dat er gespeeld wordt is wss 's avonds rond 19u tot 22 à 23 u. (niet elke dag, want zal niet op dedicated server zijn)

Laat maar weten, ook eventuele (oldtimer) mods die jij graag zou hebben, mogen vermeld worden.

mvg Paul

:)

EDIT : Zou mss toch kunnen dat ik voor 3 maand een dedi server ga huren, maar alleen als er voldoende interesse is.

Ik ken te weinig van die dedicated servers om te weten wat voldoende goed is, en wat de juiste prijs dan is (wat ik dan zelf ga betalen). :(

Is er iemand die die dingen allemaal weet mag gerust reageren dan weet ik er ook meer van ?  ;) 


  • JohnDeere7830 vindt dit goed

#2 pauls

pauls

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 11 november 2015 - 11:26

Vanwege het grote succes en de vele reacties ;) , zal ik het idee maar opbergen. :(

mvg Paul



#3 Robin

Robin

    Administrator

  • Administrators
  • 67 berichten

Geplaatst 11 november 2015 - 11:30

helaas is er idd geen animo voor je leuke plan was wel een goed idee  tegenwoordig alleen maar moderne spul 




Change Theme!